سردار اشتری مطرح کرد؛

عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف مانند مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهور، کالای قاچاق و غیره عملکرد مطلوبی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی که ظهر امروز در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با حضور در مرزها و جاده‌های سراسر کشور سبب ایجاد نظم و آرامش در کشور شده است، اظهار داشت: شاهد خدمات فراوانی از سوی نیروی انتظامی در جامعه هستیم به‌طوری‌که می‌توان گفت اکنون هیچ سازمان به گستردگی نیروی انتظامی در کشور وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف مانند مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهور، کالای قاچاق و غیره عملکرد مطلوبی داشته است.

وی به کاهش حوادث جاده‌ای اشاره و عنوان کرد: در حوزه پلیس جاده‌ای و راهور با توجه به اینکه افزایش موتور سواران و وسایل نقلیه را داشته‌ایم اما نسبت به سال گذشته تعداد جان باختگان در حوادث جاده‌ای 577 نفر کاهش‌یافته است.

سردار اشتری به آسیب‌های فضای مجازی اشاره و ابراز کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد که از دستاوردهای انقلاب حفاظت کند که در این عرصه خوشبختانه فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.