ارتقاء خدمات پستی در گرو اعتماد مردم با پستچی

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ارتقاء کیفیت خدمات پستی در گرو اعتماد مردم وخانواده ها با پستچی می باشد.

ارتقاء خدمات پستی در گرو اعتماد مردم با پستچیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان اداره پست این شهرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی پست و تأکید بر توانمندی های پست در ارائه خدمات: 17 مهرماه روز جهانی پست را به تمامی کارکنان اداره پست تبریک گفت.

امینی روش با اشاره به نقش موثر پست در عرصه خدمات رسانی افزود : ارائه خدمات پستی در مناطق دور شهرستان و زحمات مسئولین و کارکنان اداره شهرستان در تکریم ارباب رجوع ، پاسخگویی به نیاز های مردم وگسترش امکانات بهره مندی از خدمات با ارائه در سطح شهرها و روستاها قابل تقدیر است .

وی در ادامه تصریح کرد : یکی از نکات اساسی و مهم در بالا بردن خدمات پستی چگونگی برقراری ارتباط میان خانواده ها و پستچی ها است، که هر چقدر این رابطه و اعتماد میان آن ها بیشتر باشد به طبع استفاده از خدمات پستی نیز در خانواده ها بیشتر گسترش خواهد یافت .

وی به استفاده از همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و نیز ارسال به موقع مرسولات پستی اشاره کرد و افزود: استفاده از تریبون های مساجد ، نماز جمعه و.... می تواند در اشاعه فرهنگ استفاده درست از امکانات پستی در خانواده ها تاثیر بسزایی داشته باشد که باید مسئولین وکارکنان اداره پست شهرستان با یک برنامه ریزی دقیق به آن توجه ویژه ای داشته باشند .

وی در پایان تأکید کرد: اداره پست شهرستان باید فعالتر از گذشته در عرصه خدمت رسانی ،سهم بزرگی در ساماندهی خدمات و ارتقاء بهره وری شهرستان داشته باشد.


انتهای پیام/س

 

ارتقاء کیفیت خدمات پستی در گرو اعتماد مردم و خانواده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار