ساخت بیمارستان ریگان 90درصد پیشرفت دارد

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان گفت:4پروژه بزرگ عمرانی توسط معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان با پیشرفت 90درصدی در حال اجرا است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد مطهری نیا معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان امروز در بازدید از روند احداث طرحهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان گفت :این طرح ها با پیشرفت 90درصدی وبا اعتبار 65میلیارد ریال در حال اجرا می باشند .
وی تصریح کرد: ساخت دو واحد آموزشی 6کلاسه از جمله این طرح هااست که که با افتتاح این واحد های آموزشی بیش از 200دانش آموز از مزایای آن برخوردار خواهند شد .
معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری ریگان تصریح کرد: بیمارستان 64تختخوابی شهرستان ریگان با تخصیص اعتبار توسط ارگ جدید بم پیشرفت 90درصدی دارد که به زودی به بهر برداری خواهد رسید .
مطهری نیا ابراز کرد: این بیمارستان با زیر بنای 3هزار متر مربع در دو طبقه ساخته میشود که به زودی توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز خواهد شد .
وی از آغاز آسفالت معابر شهر ریگان خبر داد وابراز کرد: با پیگیریهای صورت گرفته 160هزار متر مربع آسفالت معابر شهر ریگان در نظر گرفته شده است که تا کنون 30هزار متر مربع آسفالت در حال انجام می باشد .
معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان ابراز کرد: با توجه به اینکه پروژه آب باریک شهرستان ریگان به مدت 10سال راکد مانده بود با تخصیص 1میلیارد ریال اعتبار توسط معین اقتصاد مقاومتی ارگ جدید این پروژه در شهرستان ریگان از سر گرفته شد .
مطهری نیا بیان کرد: این پروژهها به زودی در شهرستان ریگان به بهره برداری خواهند رسید ومردم شهرستان از مزایای آنها بهر مند خواهند شد .
شهرستان ریگان در شرق استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی می باشد که تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.
انتهای پیام/ی

اجرای 4طرح عمرانی با پیشرفت 90درصد در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار