تمدید فراخوان جشنواره استنداپ کمدی خوزستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر از تمدید فراخوان اتنداپ کمدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر گفت: مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استنداپ کمدی خوزستان تا ٣٠ آبان تمدید شد و دلیل این تمدید پیشنهاد و استقبال علاقه مندان و ایجاد فرصتی دیگر بار برای شرکت حداکثری اهالی نمایش و تئاتر است.


بهرامی افزود: نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان را به میزبانی شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر و با همکاری نهاد ها و سازمان های مختلف برگزار خواهد شد.


وی بیان کرد: نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی شوشتر با هدف کشف و استعداد یابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن ،استفاده از ظرفیت های بومی محلی درایجاد موقعیت کمدی به صورت خاطره، لطیفه و مونو لوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه ،تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر نشاط در بالندگی جامعه برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 آبان ماه تمدید گردیده و این جشنواره در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد .

بر این اساس علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در خوزستان – شوشتر – میدان غدیر- اداره فرهنگ و ارشاداسلامی – دبیرخانه « نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی » ارسال کنند و جهت دریافت فراخوان به ادارات ارشاد شهرستان ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۱۳۶۲۲۴۵۴۰_ ۰۹۱۶۶۱۳۲۵۴۵_ ۰۹۱۶۳۰۰۷۳۹۲_ ۰۹۱۶۳۰۹۵۱۹۹ نمایند.


انتهای پیام/و


شوشتر میزبان نخستین جشنواره کمدی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.