قربانخانی خبر داد

ثبت 11 هزار بازدید از ساختمان ها و گودهای تهران

رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت:امسال ۱۱ هزار بازدید از سوی سازمان نظام مهندسی تهران از ساختمان ها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.

ثبت 11 هزار بازدید از ساختمان ها و گودهای تهرانبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار داشت: ما در این سازمان ۱۰۴ هزار مهندس عضو داریم که ۳۰ هزار نفر از آنها عضو سازمان نظام مهندسی تهران هستند که این امر ظرفیت مناسبی برای مهار بحران های آینده است.

وی افزود:مردم به هر مقدار که آگاهی بیشتری داشته باشند مطالبات بیشتری هم خواهند داشت که این امر ممکن است مسئولینی را که توجه چندانی به این مسائل ندارند را به حرکت و تلاش سوق بدهد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: وقتی بحث همکاری با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مطرح شد ما بسیار استقبال کردیم چون این کار را در جهت اهداف نظام مهندسی می دانیم و ما هیچ مانعی برای توسعه همکاری نمی بینیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه سال گذشته در تهران بیش از ۱۷ هزار بازدید از ساختمان ها داشته ایم که سعی کردیم این رقم را افزایش بدهیم، گفت:امسال ۱۱ هزار بازدید از ساختمان ها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.

قربانخانی در خاتمه گفت: آمادگی‌ برای هر نوع همکاری به جهت افزایش آگاهی مردم با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران را داریم و امیدواریم این تفاهم نامه ها اجرایی شود.

انتهای پیام/

بازدید از 17 هزار ساختمان در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار