حمید استیلی مهمان «حب الحسین» می‌شود

«حب‌الحسین» امشب در گفت‌و‌گویی صمیمانه همراه حمید استیلی می‌شود و تجربه‌های معنوی او از عشق به اباعبدا...الحسین (ع) را مرور می‌کند.

حمید استیلی مهمان «حب الحسین» می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «حب‌الحسین» امشب در گفت‌و‌گویی صمیمانه همراه حمید استیلی می‌شود و تجربه‌های معنوی او از عشق به اباعبدا...الحسین (ع) را مرور می‌کند.

«حب الحسین» در گفت‌وگو با هنرمندان، ورزشکاران و بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون به واقعه عاشورا و ارادت به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) نگاهی متفاوت دارد.

این برنامه تا کنون میزبان میرطاهر مظلومی، مژده لواسانی، مسعود رایگان، شهرام شکیبا، فریبا کوثری، داریوش ارجمند، سیدحمیدرضا برقعی، فخرالدین صدیق شریف، عنایت بخشی، محمود پاک نیت، سید جواد هاشمی و سعید حدادیان بوده و در شب های دیگر نیز با حضور هنرمندان و چهره های دیگر روانه آنتن می شود.

«حب الحسین» کاری است از گروه خانواده و ستاد اربعین به تهیه کنندگی پویان هدایتی و فاطمه کریمی و اجرای حامد نگارش که در ایام محرم هر شب ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت 6:35 صبح روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

بازیکن سابق پرسپولیس به شبکه دو می‌آید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار