مجید تیزرو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«پنجره کوخ»؛ دریچه‌‌ای برای برون‌نگری نه خود‌بینی

بازیگر تئاتر گفت: حرف نمایش «پنجره کوخ» این است که زندگی همه به نوعی درگیر وهم است و ما نباید همیشه زندگی و مسائل خودمان را ببینیم.

«پنجره کوخ»؛ دریچه‌‌ای برای برون‌نگری نه خود‌بینیمجید تیزرو بازیگر نمایش «پنجره کوخ»، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش خود برای حضور در این نمایش گفت: من بعد از خواندن نمایشنامه، از متن خوشم آمد. متن پربار و پر مغزی بود و من برای ایفای نقش در این اثر جذب شدم.

وی همچنین درباره رضایت از نقش خود که مرد بی‌خیال خانواده است، اظهار کرد: من نقشم را دوست داشتم و تا به حال چنین نقش ایرانی را بازی نکرده بودم. پیش از این بیشتر در آثار نمایشی خارجی حضور داشتم.

تیزرو در مورد حرف اصلی نمایش و القای آن به مخاطبان تصریح کرد: حرف نمایش این است که زندگی همه به نوعی درگیر وهم است و ما همیشه زندگی و مسائل خودمان را می‌بینیم و از زندگی دیگران بی خبر هستیم. جدا از بحث مقایسه، ما نباید تنها به خودمان بیندیشیم باید برون‌نگر باشیم نه خود بین!

این بازیگر در پایان گفت: خدا را شکر مخاطبان تئاتر افزایش داشتند، ولی ما باید جدا از نمایش‌هایی که چهره و کارگردانان مطرحی دارند، به نوع و سبک کار نگاه کنیم.


انتهای پیام/

 

بازیگر تئاتر از درونمایه نمایش جدیدش گفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار