حضور فعالان اقتصادی برای شناسایی ظرفیت ها در استان سمنان

در 6 ماهه اول امسال بیش از 200 فعال اقتصادی از داخل و خارج از کشور برای شناسایی ظرفیت های اقتصادی به استان سمنان سفر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ منوچهرصادقی مدیرکل دفترجذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت : در 6 ماهه اول امسال بیش از 200 فعال اقتصادی از داخل و خارج از کشور برای شناسایی مهم ترین ظرفیت های اقتصادی به استان سمنان سفر کردند.

 مدیرکل دفترجذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان افزود : تاکنون قرارداد با 100 فعال اقتصادی با پیش بینی سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال در نواحی و شهرک های صنعتی سمنان نهایی شده است.

 وی با بیان این که زیرساخت های سرمایه گذاری در سمنان برای جذب فعال اقتصادی مطلوب نیست ، اظهارداشت : کمبود آب مهم ترین مشکل نواحی و شهرک های صنعتی این استان است.

 صادقی تصریح کرد : سرمایه گذاری فعالان اقتصادی کشور آلمان در دامغان برای راه اندازی نیروگاه بادی از مهم ترین اقدامان اداره کل دفترجذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان در یکسال گذشته است.

 مدیرکل دفترجذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان افزود : تاکنون بیش از 100 فعالال اقتصادی براساس تفاهم نامه سرمایه گذاری 71 هزار میلیارد ریالی دولت با بخش خصوصی در حال ساخت واحدهای تولیدی دراین استان هستند.

 وی اظهار داشت : کاهش آمار بیکاری درسمنان مهم ترین هدف جذب سرمایه گذار است وباید مسوولان دستگاه های اجرایی برای اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی در این استان تلاش کنند.

 

انتهای پیام / ذ


قرارداد با 100 فعال اقتصادی در سمنان نهایی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار