آیت‌الله نوری همدانی:

سلطه‌پذیری در برابر سلطه‌گر هزینه دارد

آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر در دیدار جمعی از پاسداران با بیان این که سازش با دشمن به صلاح نظام نیست،گفت:سلطه‌پذیری در برابر سلطه‌گر هزینه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله نوری‌همدانی،مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران با تأکید بر اینکه هزینه سازش با دشمنان به‌مراتب بیشتر از هزینه جنگ است،اظهار کرد:به‌هیچ‌وجه سازش با دشمن به صلاح نظام نیست و باید توجه داشت که سلطه‌پذیری در برابر سلطه‌گر هزینه دارد از این‌رو نباید هیچ‌گاه فریب و نیرنگ دشمن را خورد.

وی با بیان اینکه دو گروه حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته و رو در روی‌ هم بودند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل رسالت پیامبران نیز برپایی حق و مبارزه با کفر و باطل بوده است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان بودند، افزود: امام راحل با انقلابی که انجام دادند استکبار جهانی را قلع‌وقمع کردند و نظام جمهوری اسلامی توانست با عمل به فرمایشات و توصیه‌های این رهبر فرزانه جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر بگذارد.

مرجع تقلید شیعیان به کینه‌توزی و دشمنی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: کفار در همه حال دشمن مسلمانان هستند و حتی اگر با ملایمت و لبخند با مسلمین برخورد کنند در دل کینه و عداوت آن‌ها را بر عهده‌ دارند و حتی لبخند و دست دادن آن‌ها فریب و نیرنگ است از این‌رو نباید با چنین دشمنانی سازش داشت.

وی با تأکید بر مجهز و آماده بودن مسلمانان در همه حال ابراز کرد: رژیم صهیونیستی دومین دشمن مسلمانان بوده و استکبار جهانی با ایجاد پایگاه در میان کشورهای اسلامی به دنبال سلب آسایش و آرامش از آنان است.

آیت الله نوری همدانی به همه‌پرسی استقلال کردستان عراق اشاره کرد و گفت: دشمنان با ایجاد پایگاهی در عراق به دنبال استقلال و جدایی کردستان از عراق بودند و با این کار به دنبال ایجاد پایگاهی برای رژیم صهیونیستی و در رأس آن آمریکایی‌ها بودند که با بیداری ملت‌ها این نقشه دشمن نقش بر آب‌شده است.

وی  ابراز کرد: دشمن به دنبال همسو کردن کردها و ایجاد مشکل در 4 کشور عراق، ایران، سوریه و ترکیه است و این 4 کشور باید با اتحاد و وحدت و همدلی در برابر توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان باشند.

مرجع تقلید شیعیان  هدف دشمن از تجزیه و استقلال عراق را شکل‌گیری اسرائیل جدید در منطقه دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌عنوان اجازه شکل‌گیری اسرائیل جدید در منطقه را نمی‌دهد تا از این طریق بتوانند بر کشورهای منطقه تسلط پیدا کنند.

انتهای پیام/ش

دیدار جمعی از پاسداران با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار