وزارت خارجه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم اعلام کرد؛

پاداش دوازده میلیون دلاری برای بازداشت دو تن از اعضای مقاومت!

هماهنگ کننده ی وزارت خارجه آمریکا از تعیین جوایز برای ارائه اطلاعات درباره دو نفر از فرماندهان ارشد حزب الله خبر داد.

پاداش دوازده میلیون دلاری برای بازداشت دو تن از اعضای مقاومت!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «نیتان سِیلز» هماهنگ کننده وزارت خارجه آمریکا به بهانه مقابله با تروریسم، حزب الله لبنان را سازمانی خطرناک و تروریستی خواند و این سازمان را به فعالیت های بی ثبات کننده در سراسر جهان متهم کرد.

وی در نشست خبری در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد حزب الله همچنان مشغول ایجاد زیرساخت های تروریستی در سراسر جهان است تا زمینه را برای حملات آتی فراهم کند. وی گفت مقابله با حزب الله از اولویت بالای دولت ترامپ محسوب می شود.

نیتان سِیلز افزود وزارت خارجه آمریکا جایزه تا هفت میلیون دلاری برای اطلاعاتی تعیین کرده است که منجر به شناسایی، بازداشت یا محکومیت طلال حمیه ریاست سازمان امنیت خارجی حزب الله در هر کشوری شود.

وی در ادامه افزود ما همچنین جایزه تا پنج میلیون دلاری برای اطلاعاتی می دهیم که منجر به شناسایی مکان، بازداشت یا محکومیت فواد شکر، فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان در هر کشوری شود.

وی در ادامه گفت آمریکا در نبرد با حزب الله به همپیمان نیاز دارد. کشورهایی که تاکنون حزب الله را تحریم کردند ما آنها را برای برداشتن این گام مهم تحسین می کنیم و مصرانه از آنها می خواهیم که فعالیت های این گروه را مختل کنند.

این مقام وزارت خارجه آمریکا با بیان این که حزب الله با کمک های عمیق و پایدار تهران توانایی های نظامی اش را شکل داده است مدعی شد جوایز امروز برای اجرای عدالت، گامی مهم برای مقابله با فعالیت های گسترده حزب الله در سراسر جهان است.

انتهای پیام/

پاداش نقدی آمریکا برای دستگیری دو فرمانده ارشد حزب‌الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار