با معرفی شهید شاخص سال؛

نهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اصفهان برگزار می‌شود

نهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اصفهان در حسینیه بسیج ناحیه امام صادق (ع) برگزار و حجت‌الاسلام ردانی‌پور به عنوان شهید شاخص سال از اصفهان در سطح کشور معرفی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اصفهان پنج شنبه ۲۰ مهرماه با معرفی شهید شاخص سال و با حضور خانواده شهدا خاصه خانواده‌های شهدای روحانی و طلاب و روحانیون معزز حوزه علمیه برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم که در حسینیه بسیج ناحیه امام صادق (ع) برگزار می‌شود حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران است.  

هرساله یک شهید روحانی به عنوان شهید شاخص و برجسته سال در سطح کشور از میان شهدای روحانی انتخاب می شود که امسال شهید حجت الاسلام ردانی پور از اصفهان انتخاب شده است.

همچنین شهید حجت الاسلام سید حسن بهشتی نژاد از شهدای ترور در سال ۱۳۶۰ به عنوان شهید شاخص روحانی استان اصفهان انتخاب شده است.

گفتنی است برای نخستین بار کنگره شهدای روحانی کشور در سال ۸۸ در استان اصفهان برگزار شد و پس از آن طبق تصمیم ستاد کنگره به ریاست امام‌جمعه اصفهان هر ساله اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.