چند خبر از دنیای کشتی؛

حضور تیم کشتی آزاد فرانسه در جام باشگاه های جهان

تیم کشتی آزاد فرانسه برای حضور در جام باشگاه های جهان به کشورمان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم کشتی آزاد کشور فرانسه در رقابت های جام باشگاه های آزاد جهان که روزهای 16 و 17 آذرماه در کشورمان برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
تاکنون تیم های تایتان مرکوری آمریکا و گامید گامیداف روسیه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در گروه ب معرفی شد

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در گروه ب از فردا (پنج شنبه) و به مدت 2 روز در سالن شهید آسمانی شهر اردبیل برگزار می شود.
تقی اکبر نژاد، مسعود واحدی و مرتضی لطیفی به عنوان اعضای کمیته فنی برای نظارت بر این مسابقات معرفی شدند.

کسب دو مدال طلا و یک برنز در روز نخست رقابت های جهانی کشتی پیشکسوتان توسط نمایندگان ایران

در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان در شهر پلودیف بلغارستان پیشکسوتان ایران توسط حمید رضا حبیبی ومهدی سید صدری صاحب مدال طلا شدند و صادق نظری به مدال برنز رسید.
بنا بر این گزارش نتایج نمایندگان کشورمان در روز نخست این مسابقات به شرح زیر است:
در کشتی فرنگی و در گروه B در وزن 62 کیلوگرم که ایران نماینده ای نداشت، سریبرینکوف از روسیه قهرمان شد. در وزن 70 کیلوگرم حمید رضا حبیبی با شکست نماینده رومانی صاحب مدال طلا شد. در وزن 78 کیلوگرم مجید زالی به مقام پنجم رسید و فردریک ساملسون از سوئد قهرمان شد. در وزن 88 کیلوگرم رضا عبدلی که به دیدار فینال راه یافته بود مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد و صاحب مدال نگردید.
در وزن 100 کیلوگرم مهدی سید صدری با شکست حریف آمریکایی صاحب مدال طلا شد. و در وزن 130 کیلوگرم بهاءالدین کریم زاده از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن مونخبایار از مغولستان به مقام نخست رسید.
در کشتی فرنگی و در گروه E در وزن 62 کیلوگرم که ایران نماینده ای نداشت نیلسون از آمریکا به مقام نخست رسید. در وزن 70 کیلوگرم خسرو اشتری هفتم شد و در این وزن نیلی پویک از اوکراین به مقام نخست رسید. در وزن 78 کیلوگرم عباس محمدی پنجم شد و سوروکا از اوکراین به مدال طلا رسید. در وزن 88 کیلوگرم کیخسرو امیر سرداری به مقام پنجم رسید و ویلیام از آفریقای جنوبی صاحب مدال طلا شد. در وزن 100 کیلوگرم که تیم ایران نماینده ای نداشت زورکویچ از لهستان طلا گرفت و در وزن 130 کیلوگرم صادق نظری به مدال برنز رسید و زابو از رومانی قهرمان شد.
سایر رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی جهان امروز و فردا در بلغارستان برگزار می شود و رقابت های کشتی آزاد نیز روزهای جمعه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

برگزاری رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور در خرم آباد و قم

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه الف روزهای 10 تا 12 آبان ماه در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد استان لرستان برگزار می شود و رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور بزرگسالان در گروه ب روزهای 10 تا 12 آبان ماه در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

معرفی اکبر نژاد،واحدی و لطیفی به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی آزاد جوانان کشور در گروه ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار