امنیت شهرستان دشتی مطلوب است

فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر امنیت نسبی مطلوبی در شهرستان حکمفرما است.

امنیت شهرستان دشتی مطلوب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه اظهار داشت: به حمد الله در حال حاضر با تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و نیرو‌های امنیتی امنیت نسبی مطلوبی در شهرستان حکم فرما است. امروز نیروی انتظامی در استقرار نظم و امنیت و پاسداری از مرز‌ها و ایجاد و بستر لازم برای اجرای کار‌های اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.

مهرجو ادامه داد: نیروی انتظامی به لحاظ تعدد ماموریت‌ها بیشترین مواجهه با مردم دارند و به نوعی عملکرد آن‌ها در رضایت مندی مردم از سیستم نقش بسزایی دارند. در حال حاضر جرائم خشنی که شهرستان را تحت تاثیر قرار دهد وجود ندارد که ناشی از التزام مردم به ارزش‌های دینی و تلاش شما پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی است.

مهرجو بر ضرورت مشارکت مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و یاد آور شد: تصویری از نیروی انتظامی در شهرستان دشتی نمایش داده شود که در مسیر اخلاق مداری، پاسخگویی، قانون گرایی و اقدام سریع حرکت کند.

وی همچنین از اقدامات پلس راهور در سطح شهرستان تقدیر کرد و گفت: با این اقدامات مطلوب که نتیجه و خروجی مصوبات شورای ترافیک است شاهد کاهش تلفات در شهر‌ها هستیم.

انتهای پیام /پ

 امنیت شهرستان دشتی مطلوب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.