شناسایی سایت مجرمانه؛

شناسایی بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ سایت مجرمانه در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: فضای مجازی به صورت دقیق کنترل می‌شود و تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ سایت مجرمانه شناسایی و ۱۸۰ نفر مجرم اینترنتی دستگیرشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمدمهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: امنیت مقوله بسیار مهم و محصول اجتماعی است، امنیت به این معنا است که بتوانیم دلهره، دغدغه و استرس را از مردم بگیریم.

وی افزود: نیروی انتظامی اقدامات امنیتی، ترافیکی و خدماتی حتی اقدامات امدادی و درمانی را انجام می‌دهد، ۲۰ پزشک متخصص در شهرستان دوره چگنی کاردرمانی را به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: در حوزه توانمندسازی ۱۸ اولویت تعریف‌شده که اولین اولویت توسعه بصیرت دینی است که دین‌باوری، ولایتمداری، ارتقا و شأن و منزلت کارکنان و خانواده‌های آن‌که به‌شدت پی گیری می‌شود.

وی بابیان اینکه رعایت دستورالعمل حقوق شهروندی در حوزه پلیس یعنی گفتمان خوب، جلوگیری از بی‌احترامی به شهروندان و تکریم مردم بیان کرد: در استان ۱۱ هزار نفر پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از پلیس داشته‌اند که در سامانه ثبت‌شده و ۱۴۳ درصد افزایش تقدیر از پلیس را در این مدت داشته‌ایم.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد:۱۱ اولویت رویکرد اقتصاد مقاومتی، سه اولویت درون‌سازمانی و چهار اولویت ویژه را پلیس در دستور کار دارد که ازجمله آن‌ها مبارزه قاطع با عوامل تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: در کاهش آسیب‌های اجتماعی به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم و در شش‌ماهه گذشته بیش از دو و نیم تن مواد مخدر کشف و ۵۱ باند متلاشی‌شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: وضعیت استان ازلحاظ اعتیاد نسبت به استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد، ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی استان وضعیت مناسبی دارد و دائماً رصد می‌شود و با ناهنجاری‌های و رفتار‌های بی‌حیایی و غیرت زدایی به‌شدت برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: در بحث فضای مجازی پلیس فتای استان یکی از پلیس‌های بسیار مقتدر است، تمام فضا دقیق کنترل می‌شود و تاکنون با سایت‌های مختلفی برخورد کرده‌ایم به‌طوری‌که بیش از سه هزار و ۱۰۰ سایت مجرمانه شناسایی و ۱۸۰ نفر مجرم اینترنتی دستگیرشده است.

وی بابیان اینکه ۴۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان کشف‌شده افزود: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا راه‌اندازی شده و حدود ۱۰ درصد افزایش کشف قاچاق کالا داشته‌ایم و تاکنون ۳۴ باند قاچاق کالا نیز منهدم شده است.

سردار مهدیان نسب عنوان کرد: در بحث دستگیری و برخورد با اراذل اوباش ۶۷ نفر مزاحم و متخلف دستگیرشده، ۱۰۴ باند سرقت متلاشی و بیش از ۸۸ درصد جرائم جنایی در استان کشف‌شده است.

وی بابیان اینکه در حوزه تصادفات راه و راهور ۱۲ درصد در استان کاهش داشته‌ایم تصریح کرد: در ایام اربعین ایستگاه‌های صلواتی و موکب راه‌اندازی می‌شود و ۴۰۰ تخته بنر در راستای حفظ ارزش‌ها در حوزه ارتقا فرهنگ ترافیک، اینترنت و ماهواره و تهدیدات در فضای مجازی و جلوگیری از سرقت عبور و مرور نصب‌شده است.

انتهای پیام/م

بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ سایت سایت مجرمانه در لرستان شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.