به منظور بررسی زیر ساخت‌ها برای تردد زوار؛

سفر معاون عمرانی وزیر کشور به مرز خسروی

معاون عمرانی وزیر کشور به همراه استاندار کرمانشاه به قصر شیرین سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  افشانی معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به همراه استاندار کرمانشاه صبح امروز برای بررسی امکانات و بازدید از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان قصر شیرین و مسیر خسروی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به قصر شیرین رفت.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قصر شیرین گفت: میزان پیشرفت دوربرگردان سه راهی نصر آباد به سمت کمربندی مرکز شهر، روشنایی وتعریض دو کیلومتر جاده قصرشیرین به سمت سه راهی نصرآباد، برج‌های نوری داخل پارکینگ‌ها، آسفالت مسیر خسروی به طول ۱۸ کیلومتر، روشنایی معابر بلوار خسروی وموضوع نصب گیت‌ها درمرز ازجمله موضوعاتی است که در سفر امروز معاون وزیر کشور و استاندار کرمانشاه بررسی و در جلسه ستاد اربعین که فردا در استانداری کرمانشاه با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود مطرح و تصمیم گیری می‌شود.
نازپرورده در ادامه افزود: هم اکنون ۴ پارکینگ شهرداری،۱ پارکینگ ارتش و پارکینگ شهرک صنعتی در شهرستان قصرشیرین آماده شده است.
وی همچنین از احداث ۱۰ موکب در قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد و اظهار داشت: ۶ استان کشور از جمله آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، همدان، کردستان و زنجان که قرار است زائران آن‌ها از مرز خسروی تردد کنند و همچنین ادارات مختلف از جمله بانک‌ها، کمیته امداد ارتش، سپاه پاسداران برای نصب موکب در مسیر خسروی اعلام امادگی کرده اند.
پس از بازدید معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، استاندار کرمانشاه و مسئولان استانی ازامکانات و طرح‌های در حال اجرا در مرز خسروی، هم اکنون جلسه ستاد اربعین در محل مرز خسروی در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/پ

بررسی زیرساخت های مرز خسروی برای تردد زوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار