رقابت‌های لیگ‌های اروپایی از امروز آغاز می‌شود و برخی از لیگ‌ها شاهد برگزاری مهم‌ترین دیدار‌های فصل خود هستند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ های کشور های اروپایی از امروز پس از وقفه ای 11 روزه به دلیل برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه آغاز می شود و تیم های مدعی لیگ های اروپایی به مصاف یکدیگر می روند.

لالیگا ( هفته هشتم )

رقابت های هفته هشتم لالیگا از امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

بیلبائو - سویا                                          14:30 
ختافه - رئال‌مادرید                             17:45
آلاوس - رئال‌سوسیداد                      20:00
اتلتیکومادرید - بارسلونا                    22:15

مهم ترین بازی های این هفته اما دیدار های تیم های رئال مادرید و بارسلونا است. شاگردان زیدان در این هفته میهمان ختافه هستند و کار نسبتا سختی پیش رو دارند . رئالی ها از ابتدای فصل خیلی خوب ظاهر نشده اند و هم اکنون با 14 امتیاز در جایگاه پنجم جدول لالیگا قرار دارند. اختلاف شاگردان زیدان با بارسلونا هم اکنون 6 امتیاز است وآن ها در صورتی که نتوانند در این هفته امتیاز کامل کسب کنند در ادامه فصل با مشکل رو به رو می شوند.

دیگر بازی و شاید پر اهمیت ترین بازی هفته هشتم رقابت های لالیگا میان دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا است. بازی دو تیم از جنبه ورزشی و سیاسی از حساسیت بالایی برخوردار است. کاتالان ها به تازگی رفراندوم استقلال برگزار کرده اند و صحبت هایی از جداییشان از اسپانیا شنیده می شود. همین مسئله باعث می شود تا حساسیت این بازی زیاد باشد.

چندی پیش زمانی که پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا در تمرینات تیم ملی اسپانیا حاضر شده بود و برای این تیم مقابل آلبانی به میدان رفته بود با عکس العمل هواداران مواجه شده بود.

جذابیت دیدار دو تیم تنها به همین مسئله ختم نمی شود. دو تیم مدت ها است که در تورنومنت های مختلف با یکدیگر رقابت می کنند و همین باعث شده تا حساسیت رویارویی دو تیم همواره بالا باشد. هم اکنون تیم فوتبال بارسلونا با 21 امتیاز صدرنشین است و تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم با 15 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

لیگ جزیره ( هفته هشتم)

رقابت های لیگ جیزیه در هفته هشتم خود شاهد برگزاری چند دیدار مهم استکه برنامه ان به شرح زیر است:

لیورپول - منچستریونایتد 15:00
منچسترسیتی - استوک‌سیتی 17:30
برنلی - وستهام 17:30
کریستال پالاس - چلسی 17:30
سوانسی - هادرسفیلد 17:30
تاتنهام - بورنموث 17:30
واتفورد - آرسنال 20:00

یش بازی مهم‌ترین بازی‌های فوتبال اروپا

تیم های فوتبال لیورپول و منچستر یونایتد در مهم ترین بازی های این هفته در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان مورینیو در این هفته کار بسیار سختی پیش رو دارند. آن ها هم اکنون همراه با رقیب همشهری خود یعنی منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و در صورتی که نتوانند در این بازی حساس امتیاز کامل را بگیرند ممکن است صدر را از دست بدهند. در طرف مقابل شاگردان یورگن کلوپ هم احتیاج زیادی به 3 امتیاز این مسابقه دارند ان ها هم اکنون با 12 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ جزیره حضور دارند و در صورتی که بتوانند 3 امتیاز کامل را کسب کنند  حتی می توانند به جایگاه سوم جدول برسند.

دیگر بازی مهم این هفته لیگ برتر جزیره میان تیم های منچستر سیتی و استوک سیتی است. شاگردان گواردیولا در یک بازی خانگ میزبان استوک سیتی هستند و شانس آن را دارند تا با شکست این تیم به روند صدرنشینی خود ادامه دهند. تیم فوتبال چلسی هم در این هفته در یک بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس قرار می گیرد. آن ها هم اکنون با 13 امتیاز تیم چهارم جدول هستند و احتیاج زیادی به 3 امتیاز این دیدار دارند تا بتوانند جایگاه خود را در جمع بالانشینان حفظ کنند.

آخرین بازی مهم امشب لیگ جزیره هم میان تیم های واتفورد و آرسنال است. آرسنالی ها کار سختی پیش رو دارند وبا توجه به عملکرد چند هفته گذشته خود نیاز زیادی به پیروزی مقابل این تیم دارند.

سری آ ایتالیا ( هفته هشتم)

رقابت های هفته هشتم سری ا با دو بازی مهم آغاز می شود که برنامه ان به شرح زیر است :

یوونتوس - لاتزیو        19:30      

آاس رم - ناپولی     22:15

پیش بازی مهم‌ترین بازی‌های فوتبال اروپا

رقابت های هفته هشتم سری آ ایتالیا در این هفته شاهد برگزاری دو دیدار بسیار مهم و حساس است. در نخستین بازی این هفته تیم فوتبال یوونتوس در خانه میزبان لاتزیو است. بانوی پیر پس از تساوی که در هفته گذشته به دست آورد صدر جدول را به ناپولی سپرد و حالا کار نسبتا سختی برای رسیدن به همان جایگاه دارد. شاگردان آلگری 6 سال است که به صورت پیاپی قهرمان ایتالیا می شوند اما در این فصل کار بسیار سختی پیش رو دارند .

دیدار دو تیم یوونتوس و لاتزیو بسیار حساس است زیرا یوونتوس هم اکنون با 19 امتیاز تیم دوم سری آ است و تیم لاتزیو هم با 16 امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد آن ها همچنین چندی پیش در سوپر کاپ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با برتری تیم لاتزیو به پایان رسید. این بازی به همین دلیل از اهمین بالایی برخوردار است و برنده آن می تواند شاهد تغییر جایگاهش در جدول باشد.

دومین بازی سری آ میان تیم های رم و ناپولی است. ناپلی ها فصل را بسیار خوب آغاز کرده اند و تاکنون در تمام بازی های خود به برتری رسیده اند . آن ها هم اکنون با 21 امتیاز در صدر جدول حضور دارند و در این هفته باید به مصاف رم مدعی بروند. رمی ها هم اکنون با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند و می توانند با شکست ناپولی هم مانع ادامه صدرنشینی آن ها شوند و هم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

انتهای پیام /

نگاهی به مهم ترین بازی های اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار