بهره‌مندی 22 هزار نفر از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان از بهره‌مندی 22 هزار نفر از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامل گلباغی مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد کردستان ظهر امروز در آیین پایانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که ظهر امروز به مناسبت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی و صدور دستور توسعه کانون‌های مساجد در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، گفت: 28 مهر ماه جاری جشنواره قرآنی در 9 رشته در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از ایجاد نمایشگاه کارآفرینی در راستای نام‌گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان خبر داد و گفت: امروز 50 نفر از مجریان طرح کانون‌های مساجد در سطح شهرستان سنندج مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته  مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد کردستان، 22 هزار نفر در کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی مساجد شرکت کرده‌اند.

گلباغی با بیان اینکه 135 کانون در سطح شهرستان سنندج در این برنامه شرکت کرده‌اند، افزود: این اختتامیه به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 523 کانون مساجد و کتابخانه فعال هستند و امسال نیز 120 کانون جدید در سطح استان ایجاد خواهد شد.

 گلباغی در ادامه با اشاره به ارسال تجهیزات کتابخانه‌ای و کتاب‌های عمومی به کانون‌های فرهنگی هنری استان گفت: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری سایر ادارات و ارگان‌های دولتی در محل پردیس سینما بهمن سنندج، برگزاری نشست با اعضای هسته های پژوهش و تجلیل از برترین های این حوزه از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز در استان است.

انتهای پیام/د م

وجود 523 کانون مساجد در کردستان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.