غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اولویت مسئولان باشد

مشاور عالی و رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید اولویت همه مسوولان و متولیان امر قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مهدی فرزی مشاور عالی و رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز در آیین پایانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که ظهر امروز به مناسبت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی و صدور دستور توسعه کانون‌های مساجد در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید در اولویت همه مسوولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از ظرفیت بسیج، مرکز بزرگ، حوزه هنری و سایر دستگاه‌ها و نهادها باید استفاده شود، افزود: در تعریف برنامه‌هایی که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت انجام می‌شود توجه به نوآوری و جذابیت مد نظر متولیان امر باشد.

 وی مجهز بودن به دانش روز و معنویت را برای مجریان  و برنامه‌ریزان طرح‌های اوقات فراغت در استان ضروری دانست و گفت: مجهز بودن به این اصول مهم موجب می‌شود برنامه‌های تدوین شده از غنای بالاتری به لحاظ کمی و کیفی برخوردار باشد.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این برنامه‌ها نیز گفت: نوجوانان و جوانان ما باید توجه ویژه‌ای به مساجد داشته باشند و انس و الفت بیشتری با مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های دینی برقرار کنند.

انتهای پیام/ د م

نوجوانان و جوانان باید توجه ویژه‌ای به مساجد داشته باشند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.