دستگیری فروشندگان داروهای غیرمجاز در ایلام

پلیس استان ایلام از شناسایی و دستگیری عاملین فروش داروهای غیرمجاز در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عاملین فروش داروهای غیرمجاز در شبکه های اجتماعی خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ سرهنگ جمالی اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت و سلامت کاربران در فضای مجازی در پی رصد کارشناسان این پلیس صفحاتی مبنی بر فروش داروهای غیر مجاز شناسایی شدند.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت فروش دارو در فضای مجازی و به سبب نداشتن هیچگونه مجوزی برای توزیع و فروش از سوی وزارت بهداشت، با  هماهنگی مراجع قضایی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا ایلام با اشاره به دستگیری 3 نفر در این رابطه در فضای سایبری گفت: متهمان با راه‌اندازی چندین سایت و صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی به صورت غیر مجاز اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی می‌کردند.

سرهنگ جمالی خاطرنشان‌کرد: این افراد با انگیزه کسب منافع مالی بدون مجوز و نسخه پزشک اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: از عموم مردم درخواست داریم به هیچ وجه بدون اطلاع از نوع دارو و بدون تجویز و نسخه پزشک اقدام به خرید دارو در فضای مجازی نکنند و آن‌ها را از داروخانه‌ها و مکان‌های معتبر و مورد تأیید وزارت بهداشت خریداری کنند.

سرهنگ جمالی در پایان گفت: پلیس فتا بر اساس وظیفه ذاتی خود با مجرمین در فضای سایبری به خصوص توزیع کنندگان داروهای غیر مجاز برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: فتا ، پلیس ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار