رئیس پلیس راهور خراسان رضوی؛

۷۹ نقطه حادثه خیز در شهر‌های خراسان رضوی وجود دارد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از وجود ۷۹ نقطه حادثه خیز در سطح شهر‌های این استان خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ حاجی زاده گفت: ازاین تعداد تاکنون ۱۲ مورد آن رفع شده است و برای رفع دیگر نقاط مکاتبات لازم با سازمان‌های مربوطه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه هرنقطه‌ای که در طول سال ۲ مورد تصادف فوتی و یا ۳ مورد تصادف جرحی رخ دهد از دید پلیس جز نقاط حادثه ساز تلقی می‌شود افزود: یکی از برنامه‌های کوتاه مدت پلیس نصب تابلو و آشکار سازی این نقاط است که شهرداری‌ها دراین رابطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
 
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و مدیریتی که در شهرستان بردسکن اعمال شده است شاهد کاهش حوادث رانندگی در این شهرستان هستیم.
 
سرهنگ حاجی زاده ضمن تقدیر از سرگرد نخعی رئیس پلیس راهور بردسکن گفت: همراهی و همکاری مردم در بحث ترویج فرهنگ ترافیک بسیار موثر بوده است چرا که امنیت اجتماعی و ترافیکی محصول خرد جمعی است که بردسکن دراین حوزه موفق عمل کرده است.
 
وی افزود: موتورسوارانی که حین رانندگی کلاه ایمنی داشته باشند پلیس آن‌ها را متوقف نخواهد کرد و هیچ مدرکی از آن‌ها درخواست نمی‌کند.
 
 
رئیس پلیس راهور خراسان رضویبا تجهیز امکانات و نیرو برای مدیریت پلیس راهور بردسکن قول مساعد داد.



دوربین‌های نظارتی جاده‌های شهرستان بردسکن فعال شد

 
 
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی هم  از فعال شدن دوربین‌های جاده‌های شهرستان بردسکن خبرداد گفت:سامانه این مهم در استان به بهره برداری رسیده است و با افتتاح آن بستر بهتری برای کنترل و نظارت وسائط نقلیه فراهم شد.
 
سرهنگ امیدوار ضرورت دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل آباد و بردسکن به انابد را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای این پروژه منوط به تخصیص اعتبارات دارد که از دست پلیس راه خارج است و باید دستگاه‌های متولی پی گیر این مهم باشند.
 
وی از افزایش تصادفات جرحی و کاهش تصادفات فوتی طی سال جاری تاکنون در جاده‌های استان خبرداد و گفت: افزایش تردد وسائط نقلیه به مشهد یکی از علل افزایش تصادفات جرحی می‌باشد.
 
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی افزود: خوشبختانه پلیس درحوزه تصادفات فوتی موفق عمل کرده است و با مدیریت سرعت در راه‌های استان وقوع تصادفات فوتی در استان کنترل و مهار شده است.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار