واگذاری 1450 انشعاب آب و فاضلاب در دوگنبدان

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 450 فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهر واگذار شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید بهنام پاد مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: امسال 700 فقره انشعاب آب در شهر دوگنبدان به متقاضیان واگذار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: در همین مدت بیش از 750 فقره انشعاب فاضلاب نیز واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 15 درصد رشد داشته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان با اشاره به جدیت ابن دستگاه در برخورد با تخلف انشعاب های غیرمجاز ،اظهار کرد:در سال جاری افزون بر 150 مورد انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهر دوگنبدان جمع‌آروی شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از یکهزار و 300مورد اتفاقات در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب و فاضلاب این شهر از سوی مردم گزارش شد،گفت: همه این موارد در کمترین زمان ممکن رفع اشکال شد.

پاد اظهار کرد: از این تعداد بیش از یکهزار مورد در بخش آب بوده است.

وی افزود: در نیمه نخست سال جاری بیش از 900 مورد تعویض لوله و بیش از 20 مورد تعمیر شیر فلکه صورت گرفت.

پاد با بیان اینکه در نیمه اول سال جاری اصلاح شبکه بافت فرسوده شهر دوگنبدان پیشرفت خوبی داشته است ، یادآور شد: بیش از سه هزار متر شبکه توزیع در مناطق بافت فرسوده شهر دوگنبدان اصلاح و توسعه انجام گرفت.

تعداد مشترکان آب و فاضلاب شهر دوگنبدان به ترتیب 32 هزار و 400 و پنج هزار و 648 مشترک است.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان 124 هزار نفری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

انتهای پیام/ش

افزایش واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در دوگنبدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.