شهسواری: تیم ملی تنیس روی میز راهی بلژیک می شود

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: اردو های تیم ملی ادامه دارد و تیم برای حضور در پورتور بلژیک راهی این کشور خواهد شد.

شهسواری: مسابقات تور ایرانی سطح بالایی داشت / تیم ملی تنیس روی میز راهی بلژیک می شودندا شهسواری بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسابقات تور ایرانی بانوان که موفق شد در آن به عنوان قهرمانی برسد گفت: این دوره از مسابقات تور ایرانی با دوره های گذشته متفاوت بود زیرا تعداد نفرات شرکت کننده بسیار زیاد تر از قبل بود.

او افزود: خوشبختانه میزبانی کرج هم بسیار خوب بود و مسابقات این بار در جایی برگزار شد که به همه ورزشکاران نزدیک بود و در مجموع این شهر میزبانی بسیار خوبی را برگزار کرد.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: سطح رقابت ها و بازی ها بسیار بالا رفته است و دلیل آن را هم برنامه ریزی مناسب فدراسیون برای تیم های پایه است.

شهسواری درباره مسابقات لیگ برتر و وضعیتش برای فصل آینده بیان کرد: هنوز درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ به ما مطلبی گفته نشده است و معمولا از شهریور برنامه ها مشخص بود با این حال هر ساله مسابقات لیگ در آبان و آذر انجام شده است و احتمالا امسال هم در همین زمان پیگیری شود.

او درباره تیمش گفت:  هنوز تیمی ندارم  اما پیشنهاد هایی است و منتظرم شرایط را بررسی کنم.

ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره مسابقات و برنامه های پیش روی ملی پوشان عنوان کرد: مدتی است که اردوی تیم ملی تنیس روی میز آغاز شده است و به دلیل مسابقات تور های ایرانی در آن وقفه ای ایجاد شد که البته تا چند روز دیگر دوباره پیگیری می شود.

شهسواری در پایان خاطر نشان کرد: نزدیک ترین مسابقه ای که قرار است در آن حاضر شویم پورتور بلژیک است که 7 آبان بگزار می شود.

انتهای پیام /

اظهارات ندا شهسواری درباره مسابقات تور ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار