کیوانی: کار سختی در مسابقات جهانی تنیس روی میز داریم

سرمربی تیم‌های ملی بانوان تنیس روی میز کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات جهانی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن راهی این مسابقات شویم.

کیوانی: کار سختی در مسابقات جهانی تنیس روی میز داریم / پیش بیینی عملکرد اشتری کار مشکلی استفاطمه کیوانی سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز  بانوان ایران در گفت و گو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره برنامه های در نظر گرفته شده برای تیم ملی بانوان گفت : اردو های شبانه روزی بانوان را از امروز آغاز کرده ایم و برنامه های مختلفی برای حضور در تور ها و اردو ها مختلف برای حضور هر چه بهتر در مسابقات جهانی تدوین کرده ایم .

او افزود: اردو های داخلی و اردو های شبانه روزی ما به گونه ای است که بازیکنان ما به حد آمادگی مطلوب و خوبی برسند و دچار آسیب دیدگی نشوند . ما قصد داریم پس از این اردو ها برای حضور در تور بین المللی بانوان بلژیک راهی این کشور شویم .

سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان در ادامه و در خصوص مهشید اشتری بیان داشت: مهشید اشتری به دلیل حضور در مسابقات جوانان جهان می تواند با تیم ملی به بلژیک بیاید اما در کنار ملی پوشان حضور دارد و در حال حاضر هم با ما تمرین می کند .

کیوانی درباره تفاوت برنامه های اشتری با دیگر ملی پوشان و شانس موفقیتش در مسابقات جهانی گفت : واقعیت این است که از همین حالا نمی توان ارزیابی کرد و جایگاه اشتری را پیش بینی کرد زیرا بازیکنان حاضر در مسابقات جوانان بسیار قدرتمند هستند با این حال ما برنامه ویژه ای برای این بازیکن داریم و تلاش می کنیم تا او را به سطح خوبی برای حضور در این مسابقات برسانیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: از امروز یک مربی چینی هم به جمع ما اضافه شده است تا با بازیکنان تیم ملی تمرین کند. شرایط ما نسبت به گذشته تفاوت هایی دارد که از جمله آن می توان به جوان تر شدن تیم اشاره کرد. در حال حاضر ما تنها 2 بازیکن بزرگسال داریم و بقیه بازیکنان ما جوان هستند .

او درباره دیگر برنامه های تیم ملی و مسابقات جهانی گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی جهان به صورت تیمی برگزار می شود و ما باید تلاش کنیم تا به روند خوبمان در این مسابقات ادامه دهیم و حداقل جایگاهمان را حفظ کنیم . تیم ملی بانوان کشورمان در آخرین مسابقات تیمی توانست از دسته سوم جهان به دسته دوم صعود کند و همین مسئله کار ما را بسیار سخت و مشکل می کند.تیم های قدرتمندی در دسته دوم جهان حضور دارند و همین مسئله باعث می شود تا ما تمرینات بیشتری را برنامه ریزی کنیم.

فاطمه کیوانی درباره دیگر مسابقات در نظز گرفته شده برای تیم ملی گفت: اگر مشکل بودجه وجود نداشته باشد قصد داریم تا پیش از پایان سال 2017 به دو تور دیگر اعزام شویم و پس از آن هم تا پیش از رقابت های جهانی در دو اردوی مشترک و یک مسابقه بین المللی برای ارزیابی نهایی بازیکنان حاضر شویم . ما از تمام رقابت های بازیکنانمان در اخرین دوره مسابقات جهانی که به صورت انفرادی برگزار شد فیلم گرفتیم تا عملکرد بازیکنانمان را آنالیز کنیم . بازی ورزشکاران ما بلا گذشته متفاوت شده و تیم می می تواند با تمرینات کافی و برنامه های مناسب به جایگاه خوبی برسد.

سرمربی تیم های ملی بانوان تنیس روی میز کشورمان در پایان و درباره اردوی مشترک با تیم ملی کره شمالی گفت : صحبت هایی صورت گرفته و مسائلی مطرح شده است . حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ می دهد.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی بانوان کشورمان از امروز با حضور ندا شهسواری ، مریم صامت ، پریناز حاجیلو و مهشید اشتری آغاز شده است.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم ملی بانوان تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار