لرستان؛

کسب عناوین برتر ورزشکاران لرستانی در مسابقات دارت کشور

سلمان شهبازپور و سمیه سرلک بعنوان نمایندگان لرستان در مسابقات دارت کشوری با غلبه بر حریفان خود عناوین برتر این دوره را کسب نمودند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهدی شاه نصیری رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرز گفت: مسابقات دارت رنگینگ کشوری منطقه ۳ با حضور ورزشکارانی از استان‌های کرمانشاه، خوزستان، ایلام، همدان و لرستان به میزبانی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۵ ورزشکار در بخش بانوان و ۳۲ ورزشکار در بخش مردان به مدت ۲ روزبرگزار شد و نفرات اول بخش مردان وزنان به اردوی تیم ملی کشور دعوت می‌شوند.

 مسئول ورزش الیگودرز اضافه کرد: مسابقات دارت برای اولین بار در استان لرستان برگزار شد و با توجه به شرایط مجموعه ورزشی بدنبال برگزاری مسابقات دارت قهرمانی کشور به صورت سراسری هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری متولیان ورزش استان و رئیس هیات انجمن ورزشی شهرستان الیگودرز گفت: رشته دارت زیر مجموعه رشته‌های انجمن ورزشی است و طی بازدیدی که مسئول لرستانی این انجمن از خوابگاه، سالن و مجموعه امکانات ورزشی شهرستان داشتند قول مساعد جهت پیگری‌های لازم در خصوص برگزاری مسابقات کشوری در سایر رشته‌های ورزشی را دادند.

رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرز گفت: دارت ورزش خانوادگی که با هزینه بسیار کم حتی در منازل انجام می‌شود و همه اعضاءخانواده می‌توانند برای شور نشاط بیشتر شرکت نمایند و وزارت ورزش نیزتوجه خاصی به ورزش‌های همگانی وخانوادگی داشته و امیدوارم با برگزاری مسابقات کشوری در الیگودرز شاهد ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر جوانان و مخصوصا بانوان جهت فعالیت در این رشته ورزشی باشیم.

انتهای پیام/د

ورزشکاران لرستانی عناوین برتر مسابقات دارت کشور را کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار