پرداخت بیش از ۱۱میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۱میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان وام کارگشایی در ۶ ‌ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته استان اصفهان پرداخت‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران،  رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان را از اهداف مهم این نهاد برشمرد و گفت: تسهیلات کارگشایی به‌منظور گره گشایی از مشکلات مددجویان پرداخت می شود.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار ۸۰۷ نفر از نیازمندان و مددجویان متقاضی، از وام کارگشایی بهره‌مند شدند، افزود: بیش از ۱۱میلیارد و ۴۹۴میلیون تومان از محل صندوق امداد ولایت وام پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با یادآوری اینکه سال گذشته ۲۶میلیارد تومان وام کارگشایی پرداخت‌شده، گفت: وام‌های پرداختی در اقساط بلندمدت و بدون سود و بهره بر اساس نیازسنجی و با اولویت رفع مشکلات معیشتی و درآمدزایی مددجویان اعطاشده است.

شیران بابیان اینکه پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون کارمزد به متقاضیان انجام می‌شود، افزود:با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده گذاری آنان در صندوق امداد ولایت می توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنان اقدامات مطلوبی انجام داد.

 

انتهای پیام/م

 

پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.