مدیرکل حج و زیارت لرستان:

زائران اربعین ۱۴ استان کشور و ۴ کشور خارجی از بروجرد عبور می کنند

مدیرکل حج و زیارت از اعزام ۳۰ هزار لرستانی به پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: زائران ۱۴ استان کشور و چهار کشور خارجی برای رفتن به کربلا از بروجرد عبور می‌کنند که این فرصت مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان شنبه، ۲۲ مهرماه در جلسه ستاد اربعین شهرستان بروجرد، گفت: زائران ۱۴ استان کشور و چهار کشور خارجی برای رفتن به کربلا از بروجرد عبور می‌کنند که این فرصت مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان است.

وی ادامه داد: امسال قطعاً با شور و هیجانی که در میان مردم است زائران بیشتری در مراسم اربعین کربلا حضور پیدا خواهند کرد.
مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: سال گذشته ۲۳ هزار نفر از استان در مراسم اربعین شرکت کردند اما امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر راهی این سفر معنوی شوند.

خسروی گفت: در شهر بروجرد نیاز است تابلوهای راهنمایی مسافران نصب شود تا اتوبوس‌های زائران با ورود به شهر دچار سردرگمی نشوند.

وی با بیان این‌که کلیه زائران باید با مدارک قانونی از کشور خارج شوند، افزود: علی‌رغم بازگشایی مرز خسروی اما همه زائران استان از مزر مهران عبور می‌کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان این‌که سال گذشته ۷۰ دستگاه اتوبوس برای زائران هماهنگ شده بود، گفت: برای امسال باید هماهنگی صورت گیرد تا تعدادی اتوبوس نیز برای بازگشت زائران در نظر گرفته شود.

خسروی گفت: تنها ۱۰ روز فرصت وجود دارد که مواد غذایی، تجهیزات و امکانات برای موکب‌ها به کربلا اعزام شود و بعد از این زمان امکان خروج به هیچ‌وجه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/د

عبور زائران اربعین ۱۴ استان کشور و ۴ کشور خارجی از بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.