آخرین مهلت ارسال مقالات اعلام شد:

15 دی ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش هزاره باباطاهر

همایش ملی هزاره بابا طاهر به میزبانی همدان و دانشگاه بوعلی سینا ٨ و ٩ اسفندماه در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار خواهد شد.

15 دی ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی شریفیان دبیر علمی همایش ملی «هزاره باباطاهر» اظهار کرد:چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر توسط دانشگاه بوعلی سینا، استانداری همدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در همدان برگزار می‌ شود.

وی  با بیان اینکه فراخوان همایش منتشر شده و در اختیار مراکز فرهنگی، هنری و آموزش عالی قرار گرفته است، افزود: فراخوان همایش از طریق پایگاه http://mafakher-hamedan.ir در دسترس است و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه، ضمن ثبت نام در همایش مقالات خود را هم ارسال کنند.

دبیر همایش ملی هزاره بابا طاهر خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات تا ١٥ دی ماه تعیین شده و تمدید هم نخواهد شد.

وی ادامه داد: از این رو متقاضیان در مهلت تعیین شده باید مقاله کامل خود را از طریق سامانه اعلام شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

شریفیان با تأکید بر اینکه مقالات برگزیده در قالب کتاب به چاپ می‌رسد، اظهار کرد: سایر مقالات منتخب هم در قالب لوح فشرده در همایش ارائه خواهند شد.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: تلاش می‌کنیم بخشی از مجموع مقالات برتر در مجلات علمی و پژوهشی وزارت علوم منتشر شود.

دبیر علمی همایش ملی «هزاره باباطاهر» در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه پیش‌بینی شده از نظر کمی تعداد زیادی به دبیرخانه همایش برسد، گفت: حدود ١٥ مقاله در این همایش دو روزه ارائه خواهد شد؛ ضمن اینکه برای برگزاری برنامه‌های جنبی و ایراد سخنرانی توسط اساتید هم برنامه ریزی شده است.

شریفیان تصریح کرد: از افرادی که در حوزه باباطاهر پژوهی کار تخصصی انجام داده‌اند و مسئولان اجرایی مربوطه برای حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه هم دعوت خواهد شد.

شریفیان  با بیان اینکه  این همایش را فرصتی مناسب برای معرفی جشنواره دو بیتی رضوی است، گفت: سومین دوره جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی در همدان برگزار شده و سال آینده همدان میزبان دوره چهارم این جشنواره خواهد بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که باباطاهر دوبیتی‌سرای نامی، یکی از دلایل انتخاب این عنوان برای جشنواره رضوی در همدان بوده، و برگزاری همایش «هزاره باباطاهر» فرصت مناسبی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی درخصوص این جشنواره باشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش همگی اهل قلم هستند، خاطرنشان کرد: اعضاء انجمن‌های ادبی هم می‌توانند سروده‌های خود با موضوع مرتبط را به نشانی دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه بوعلی سینا ارسال کنند تا بعد از داوری، صاحبان آثار برگزیده در این زمینه هم معرفی و تجلیل شوند.

 انتهای پیام/ص.ف

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هزاره ملی بابا طاهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار