مدیر کل دفتر امور شهری و شورای‌های استانداری خراسان رضوی؛

توسعه شهر نیازمندی تعامل و هم فکری است

مدیر کل دفتر امور شهری و شورای‌های استانداری خراسان رضوی گفت: مسئولان شهری بدانند که تبعیت از رهبری اجرایی عدالت اجتماعی از خواسته‌های مردم است و باید به این مؤلفه‌ها توجه شود.

توسعه شهر نیازمندی تعامل و هم فکری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علوی مقدم در ایین تکریم و معارفه شهردار تربت جام باتاکید بر تعامل اجتماعی در مدیریت شهری افزود: تعهد و تعامل تزریقی، نیست و باید مدیران شهری به آن بیشتر توجه کنیم، چون شهرداری‌ها تنها نهادخدماتی نیست به بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری هم توجه شود.


وی گفت:دستگاه‌های دولتی دولتی بدهکاری خود رابه شهرداری‌ها بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام هم در این مراسم گفت:: حدود ۳۵ جلسه کاری با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد و در این مدت ۳۰ گزینه شهردار بومی و غیر بومی مصاحبه شد و با اتفاق آرا ۷ عضو شورای اسلامی شهر مهندس حسینی بعنوان شهردار منتخب تربت جام معرفی شد.

جعفر دلشاد عظیمی  افزود: توسعه شهر نیازمندی تعامل و هم فکری است و منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر تربت جام اماده خدمت گذاری خواهد بود و لازم است برای توسعه شهری همه با هم باشیم؛ و در پایان مهندس حسینی به عنوان شهردار تربت جام معرفی گردید.

انتهای پیام/س، ج
 

معارفه شهردار تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.