نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

باید به مردم یمن و میانمار توجه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید به مردم یمن و میانمار توجه شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شب گذشته در نشست هماهنگی، هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در خصوص میانمار گفت: باید به مردم یمن و میانمار توجه شود زیرا که وضعیت آن ها به مرحله اورژانسی رسیده است.

وی با بیان اینکه نمی توان نسبت به اتفاقاتی که در میانمار، یمن می افتد،بی تفاوت بود،افزود: کسی که فریاد ملت و مردمی مسلمانی را بشنود و بی تفاوت باشد، مسلمان نیست.
 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها از میانمار تا نیجریه به مسلمانان ظلم می شود،گفت: عدم توجه به مسلمانانی که به آن ها ظلم می شود، از بی بصیرتی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به کمک اورژانسی به مردم یمن و میانمار افزود:باید در کشور و همچنین در خراسان جنوبی شماره حسابی برای کمک به مردم میانمار و یمن اختصاص داده شود.

وی افزود: اگر چه مردم خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت شرایط اقتصادی مطلوبی ندارند اما درکارهای خیر و انسان دوستانه همیشه پیش قدم هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نوع تبلیغ و اطلاع رسانی برای کمک به مردم مظلوم میانمار و یمن مهم است، گفت: شماره حسابی که برای این امردر نظر گرفته می شود،باید در دسترس همه قرار گیرد و این امر با همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی امکان پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: مردم مظلوم یمن و میانمار حتی وسایل برای زندگی هم ندارند، و هر کدام از ما هر آنچه که در توان داریم برای این مردم کمک کنیم که این امری خداپسندانه و نیکو است.
انتهای پیام/ب


وضعیت اورژانسی مردم یمن و میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.