جمع آوری ۲میلیارد تومان صدقه در خراسان شمالی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت : در شش ماهه امسال افزون بر دو میلیارد تومان صدقه در استان خراسان شمالی جمع آوری شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ سلیمی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه کمک‌های مردمی در پرداخت صدقات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است ، گفت : مردم استان سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط مراکز نیکوکاری و باقی‌مانده در قالب صندوق‌های صدقات توزیع‌شده بین منازل و فروشگاه‌ها جمع‌آوری شد.

، گفت: این کمک‌ها برای رفع نیاز محرومان در بخش‌های تولید اشتغال، ساخت مسکن، کمک‌هزینه درمانی، کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان هزینه شده است.

وی افزود : تاکنون با اجرای طرح ساماندهی صندوق صدقات در استان ۷۵۰ صندوق صدقه بزرگ از سطح استان جمع‌آوری‌شده است.

سلیمی از تغییر ظاهر و شکل صندوق صدقات در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت : صندوق‌های جدید به شکل شیشه‌ای بارنگ بندی متفاوت طراحی شده‌اند که هر رنگ مخصوص کمک به یکی از نیازهای خانوارهای محروم در بخش‌های اشتغال ، مسکن، درمان و تحصیل است.

وی اظهار کرد :  هم اکنون ۱۱۷ هزار و ۴۱۲ صندوق کوچک در منازل و فروشگاه‌ها ، هزار و ۸۰۰ صندوق در سازمان‌ها ، ادارات کل و دو هزار و ۶۴۶ صندوق بزرگ در میدان‌ها ، معابر و مکان‌های عمومی استان خراسان شمالی نصب شده است.

انتهای پیام/آ

رشد 25 درصدی مردم در پرداخت صدقه در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.