مرحله پلی آف جام جهانی روسیه فردا قرعه کشی می شود

8 تیمی که در مرحله پلی آف جام جهانی 2018 در قاره اروپا حضور دارند، فردا ( سه شنبه ) حریفانشان را خواهند شناخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از صعود تیم های بلژیک، آلمان، انگلیس، اسپانیا، لهستان، ایسلند، صربستان، پرتغال و فرانسه از قاره اروپا به جام جهانی 2018 روسیه، تیم های سوئیس، ایتالیا، دانمارک، کرواسی، سوئد، ایرلندشمالی، یونان و جمهوری ایرلند نیز باید در مرحله پلی آف جام جهانی قرار بگیرند تا شانس خود را برای صعود امتحان کنند.

قرعه کشی این مرحله فردا ( سه شنبه ) 17 اکتبر در شهر زوریخ سوئیس برگزار می شود و تیم ها با حریفان خود آشنا می شوند.

در آخرین رنکینگ فیفا، چهار تیم سید یک و چهار تیم سید 2 مشخص شدند که به شرح زیر است؛ بنابر اعلام فیفا، تیم های سید نخست باید با 4 تیم سید 2 مصاف کنند.


*سید یک: سوئیس، ایتالیا، کرواسی و دانمارک


*سید دو: ایرلندشمالی، سوئد، جمهوری ایرلند و یونان

تیم ها طی 2 بازی رفت و برگشت به مصاف هم می روند و میزبان بازی اول بر اساس قرعه کشی مشخص خواهد شد. در این مسابقات نیز در صورتی که تکلیف برنده در پایان 2 دیدار رفت و برگشت مشخص نشود، مسابقه به وقت اضافی خواهد کشید و  گل زده در وقت اضافی نیز شامل قانون گل زده در خانه حریف خواهد بود و در صورتی که گلی در اوقات اضافی رد و بدل نشود، ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به جام جهانی را مشخص خواهد کرد.

بازی های رفت در تاریخ های 9 تا 11 نوامبر و بازی های برگشت سه روز پس از بازی رفت برگزار خواهد شد. چهار تیم پیروز مرحله پلی آف در تاریخ 1 دسامبر در قرعه کشی جام جهانی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 قرعه کشی مراسم پلی آف جام جهانی در قاره اروپا فردا برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار