اعزام ۷۳ مددجوی سیرجانی به پیاده روی اربعین حسینی

۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیرجان امسال به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد یزدانخواه ؛مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی نقش مهمی در تأمین نیازهای معنوی آن‌ها دارد، گفت: این نهاد به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت اقدام به اعزام مددجویان به اردوهای اماکن زیارتی ازجمله مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم می‌کند و در قالب این اردوها کلاس‌های آموزشی مختلفی برای مددجویان برگزارمی کند.
وی، با اشاره به اینکه ۸۸ نفر از مددجویان سیرجان در قالب طرح شوق زیارت طی هفته جاری به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند، افزود: کلیه هزینه اعزام این مددجویان به مشهد مقدس توسط خیران تأمین‌شده است.
یزدانخواه، بابیان اینکه ۲۰۱ نفر از مددجویان سیرجانی در شش‌ماهه امسال به مشهد مقدس و هفت نفر به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: ۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیرجان نیز امسال به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
وی، درباره نحوه مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای زیارتی اظهار کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی می‌توانند در قالب طرح شوق زیارت در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.
مدیر کمیته امداد سیرجان گفت: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.
وی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مددجویان، تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده و تقویت روابط منطقی و عاطفی خانوارهای تحت حمایت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح شوق زیارت دانست.
انتهای پیام/ی

اعزام مددجویان سیرجانی به اماکن مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار