رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از شناسايی و دستگیری يك سارق حرفه ای منزل وكشف سه میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروی اظهار داشت: در پي دريافت شكايات مردمي مبنی بر سرقت از منازل درغرب شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان با انجام يكسري تحقيقات سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در يک عمليات غافلگيرانه در حاليکه قصد فرار به سمت یکی از استان های همجوار را داشت دستگیر كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : متهم در بازجوئي هاي پليس به سرقت سه ميليارد ريال اموال از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان اعتراف كرد.

خسروي ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه سارق اموال مسروقه بسيار زيادي شامل: طلا، نقره، ال سي دي، لپ تاپ، دوربين عکاسي، پرينتر، اسکنر، ساعت، لوازم برقي، اسناد و مدارک وديگر لوازم منزل کشف شد.

سرهنگ خسروي با اشاره به تشكيل پرونده و تحويل متهم به مراجع قضائي خاطر نشان كرد : تعداد زیادی از مالباختگان و اموال آنها شناسايي شده كه اموال پس از طي مراحل قانوني به مالكانشان بازگردانده مي شود .

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به همشهریان توصیه كرد: از نگهداری وجه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید. در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید. در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشید و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهید. درب ساختمان یا مجتمع های مسکونی را به قفل های ضد سرقت مجهز كنيد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.