ارائه بیش از 4هزار خدمات مشاوره به مددجویان زنجانی

چهار هزار و 814 مورد خدمات مشاوره به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب مشاوره فردی و گروهی ارائه‌شده است .

ارائه بیش از 4هزار خدمات مشاوره به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرنگار گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای توانمندی خانوارهای تحت حمایت از اولویت‌های کاری این نهاد است ، گفت : ایجاد روحیه کار و تلاش با تقویت ابعاد فکری و عقل معاش برای جامعه هدف از خدمات مهم کمیته امداد برای زمینه‌سازی توانمندی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است .

وی بابیان اینکه به‌منظور تقویت بعد فکری خانوارهای تحت حمایت دوره‌های مشاوره فردی و گروهی برای جامعه هدف کمیته امداد در طول سال اجرا می‌شود ، افزود : توجه به مناطق حاشیه‌ای ، محروم و کم برخوردار از اولویت‌های اصلی کمیته امداد در ارائه مشاوره خانواده به‌منظور پیشگیری از آسیب در خانوارهای این مناطق است .

صفری از ارائه چهار هزار و 814 مورد خدمات مشاوره خانواده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد : از مجموع خدمات مشاوره خانواده ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و 615 مورد در مناطق روستایی و محروم و دو هزار و 199 مورد به خانوارهای مددجویی شهری در شش‌ماهه نخست امسال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خدمات مشاوره ارائه‌شده از طریق این نهاد به خانوارهای تحت حمایت به‌منظور تحکیم بنیان خانواده انجام می‌شود ، گفت :با ارائه خدمات مشاوره تخصصی از طریق کارشناسان این نهاد 24 نفر از زنان سرپرست خانوار ازدواج مجدد کرده و تشکیل خانواده داده و در شش‌ماهه نخست امسال از چرخه حمایتی کمیته امداد استان زنجان خارج‌شده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال 811 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق حاشیه‌نشین شناسایی و از خدمات مشاوره این نهاد بهره‌مند شده‌اند،ادامه داد : پیشگیری از بروز آسیب در خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد نیز از اهداف دیگر ارائه خدمات مشاوره به جامعه هدف این نهاد است .

صفری از بهره‌مندی هزار و 94 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مشاوره گروهی پیشگیری از اعتیاد این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند ، افزود: به‌منظور اثربخش شدن خدمات مشاوره گروهی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام /ر

پیشگیری از بروز آسیب در خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.