نماینده مردم همدان در مجلس:

بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان احداث می شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از آغاز فاز مطالعاتی و احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان خبر داد.

بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان احداث می شود.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درجلسه ای که در دفتر وزیر نفت، با حضور استاندار و  امیر خجسته دیگر نماینده همدان تشکیل شد مقرر شد تا احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد.

وی تأکید کرد: بنا بر دستور صریح وزیر نفت مقرر شد تا فاز مطالعاتی و تبع آن احداث پالایشگاه مذکور با سرعت وامکانات لازم در اسرع وقت شروع شود.

نماینده مردم همدان با اشاره به وضعیت پتروشیمی هگمتانه اشاره کرد و گفت: این پروژه دارای ردیف ملی می باشد وبا وزیر نفت و تعدادی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، مقرر شد با تامین اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان  در  اسره وقت به بهربرداری برسد.

حاجی بابایی به مکان یابی پالایشگاه همدان اشاره کرد و گفت: مکان یابی پروژه پالایشگاه همدان، در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد انجام گرفته است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

وی با اظهار امیدواری ازهمکاری و هم افزایی مسئولان در سطح ملی واستانی در اجرایی شدن این پروژه، گفت: امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن  شاهد بهربرداری از بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان باشیم.

انتهای پیام/ص.ف

اجرایی شدن بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
امیدوارم هرچه زودتر افتتاح بشه