کرمان؛

قدردانی رئیس تبلیغات ریگان ازشرایط امنیتی شرق استان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت: امنیت پایدار داخل کشور را مرهون رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان عج الله در وزارت اطلاعات هستیم.

قدردانی رئیس تبلیغات ریگان ازشرایط امنیتی شرق استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام محمد صادق نازلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان ضمن قدر دانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج)در تامین امنیت مراسمات دینی و مذهبی گفت : مردمی ترین نهاد اطلاعاتی و امنیتی در دنیا است و محور فعالیتهای این نهاد وحدت و امنیت پایدار است .


 وی افزود :کشورهای ابر قدرت دنیا از پیشرفته ترین امکانات و ابزارهای جاسوسی بهره می گیرند اماهراز چند گاهی حادثه و نا امنی در این کشورها اتفاق می افتد که علت آن عدم دخالت مردم در امنیت می باشد اما نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران با مشارکت مستقیم مردم تا کنون به بهترین وجه امنیت این کشور را تامین کرده اند و این در حالی است که سالیانه میلیاردها دلار دشمن در زمینه نا امنی داخلی هزینه می کنند .

وی ضمن قدر دانی از رصد هوشمندانه نیروهای مخلص اداره اطلاعات استان کرمان و شهرستان بم گفت :در شرق استان کرمان همکاری اداره اطلاعات و نهاد های مذهبی برپایه بالابردن سطح فرهنگ دینی مردم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب ارتقای امنیت پایدار استان و کشور شده است.

انتهای پیام/ح

قدردانی از شرایط امنیتی خوب در شرق استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار