فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی؛

اراضی دولتی در آذربایجان غربی باید شناسنامه دار شود

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی بر شناسنامه دار شدن اراضی دولتی در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و شورای حمل و نقل استان گفت: شناسایی دقیق مشخصات و شناسنامه دار شدن اراضی دولتی  در جهت برنامه ریزی و اجرای طرح های نگهداری و صیانت و پیشگیری از تصرف غیر قانونی این اراضی بسیار ضروری است.

وی از اجرای طرح تجمیع خدمات الکترونیکی و انتظامی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح با هدف رعایت حقوق شهروندی، خدمات رسانی مطلوب به مردم، تبادل و بهره گیری بهینه از امکانات و تجهیزات اجرا می شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی خواستار برنامه ریزی منظم، منسجم و همه جانبه برای طرح زمستانی انتظامی و ترافیکی شد و بر مشارکت همگانی در افزایش ایمنی سفرهای جاده ای تاکید کرد.

سردار اصلانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های نیروی انتظامی به برقراری امنیت شهری کمک شایانی می کند، ادامه داد: راه اندازی مراکز انتظامی در سایتهای مسکن مهر یک نیاز ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:  نیروی انتظامی و مجموعه شورای حمل و نقل استان در حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل جاده ای، کمیسیون ایمنی راهها، برقراری امنیت در فرودگاهها،  همکاری پایانه های مرزی با مرزداران و حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و...فصل مشترک دارند.

ابراهیم مبارک قدم از همراهی و تعامل فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی در پیش برد اهداف شورای حمل و نقل استان قدردانی کرد و گفت: کاهش تصادفات و تبعات ناشی از آن و نیز برنامه ریزی صحیح برای افزایش ایمنی از مهمترین دغدغه های مدیریتی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

سرهنگ پورعلی، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی نیز در این دیدار از اجرای 40 فقره حکم قطعی خبر داد و تصریح کرد: 16 فقره حکم رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 52 میلیاردریال به همت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی در چند ماه گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

لزوم شناسنامه دار کردن اراضی دولتی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.