مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل؛

درآمد عمومی مصوب استان اردبیل 420 میلیارد تومان است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد درآمد استان اردبیل گفت: درآمد عمومی مصوب استان اردبیل در سال 1396 مبلغ 420 میلیارد تومان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد درآمد استان اردبیل افزود: درآمد عمومی مصوب استان اردبیل در سال 1396 مبلغ 420 میلیارد تومان می باشد که در 6 ماهه اول سال جاری مبلغ 152 میلیارد تومان آن وصول گردیده است.

وی با بیان این مطلب افزود: مبلغ مذکور نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش یافته ولی نسبت به سهم مصوب 6 ماهه، 26 درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد درآمد استان اردبیل در ادامه عنوان کرد: بیشترین میزان وصولی مربوط به درآمدهای مالیاتی با 87 درصد سهم از کل درآمد وصولی استان می باشد و از مهمترین دلایل عدم تحقق درآمد در 6 ماهه اول سال استان را می توان به وصول اکثر درآمدهای مالیاتی در 6 ماهه دوم بخصوص روزهای پایانی سال، افزایش بیشتر درآمد مصوب استان در سال جاری نسبت به سال قبل، عدم پیش بینی برخی کدهای درآمدی که سال های گذشته به حالت استانی وصول می شدند، رکود حاکم بر بازار در سال های اخیر و همچنین واریز برخی از در آمدهای استان بصورت متمرکز اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ح

افزایش درآمدهای عمومی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.