افزایش 35 درصدی مراجعه تولید کنندگان به دامپزشکی خراسان جنوبی

رییس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: مراجعه تولیدکنندگان به مراکز بخش خصوصی دامپزشکی استان 35 درصد افزایش داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دکتر احمدی، رییس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: مراکز بخش خصوصی دامپزشکی خراسان جنوبی شامل کلنیک، آزمایشگاه، مراکز مایه کوبی، داروخانه و غیره است.

وی افزود: با حمایت هایی که طی سال های اخیر از بخش خصوصی استان شده است مراجعه تولیدکنندگان در حوزه دام، طیور، زنبور عسل و حتی حیوانات خانگی بیش از 10 هزار و 700 مورد مراجعه انجام شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 35 درصد رشد و افزایش را نشان می دهد.

رییس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی خراسان جنوبی گفت:جهت ارتقاء سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به دامداران استان نظارت و بازدید از مراکز بخش خصوصی استان نیزافزایش یافته است که در این راستا تعداد یک هزار و 33 مورد بازدید از مراکز بخش خصوصی صورت گرفته که نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است.

احمدی افزود: دامداران باید ضمن رعایت مسایل بهداشتی و قرنطینه ای در محل دامداری خود، در صورت بروز بیماری به مراکز بهداشتی درمانی بخش خصوصی دامپزشکی مراجعه تا در اسرع وقت اقدامات بهداشتی انجام شود.
انتهای پیام/ب


افزایش دوبرابری نظارت بر بخش خصوصی دامپزشکی خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار