شاعران ایرانی در جشنواره بین‌المللی شعر سارایوو شرکت می‌کنند

غلامرضا طریقی و حمیدرضا شکارسری به عنوان نمایندگان ایران در جشنواره شعر سارایوو شرکت خواهند کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ غلامرضا طریقی و حمیدرضا شکارسری به عنوان نمایندگان ایران در جشنواره شعر سارایوو شرکت خواهند کرد. این جشنواره 26 تا 30 مهر در تالار اصلی ساختمان ویجنیستا در سارایوو برگزار می‌شود.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان بنا به درخواست انجمن نویسندگان و شاعران بوسنی، این دو شاعر برجسته کشور را برای حضور در این جشنواره معرفی کرد و در نهایت این شاعران با مساعدت‌های دفتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی، در این رویداد بین المللی شرکت می‌کنند.

جشنواره بین‌المللی شعر سارایوو بیش از نیم قرن سابقه برگزاری دارد. این رویداد ادبی امسال، پنجاه و ششمین دوره خود را به همت انجمن نویسندگان و شاعران بوسنی و با حضور شاعرانی از بوسنی، ایران، کراواسی، صربستان، اسلوونی، سوئیس، چین و ترکیه برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ غلامرضا طریقی سراینده مجموعه‌هایی چون «شِلتاق» و «جهان غزلی عاشقانه است» و حمیدرضا شکارسری، خالق آثاری چون «چراغانی بی‌دلیل»، «از تمام روشنایی‌ها» و «هفتاد و دو قطره اشک عاشورایی» هستند.

 

انتهای پیام/

 

دو شاعر ایرانی در جشنواره سارایوو شرکت می‌کنند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار