برگزاری همایش سه ساله های حسینی در جیرفت

همایش سه ساله های حسینی ۳ آبان ماه در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سه ساله های حسینی در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت در جمع خادمان موکب مدینه الزهرا (س) گفت: حضور موکب های اربعین در کربلا نمایش مدل مدیریتی شیعی و انقلابی ،به جهانیان است.

وی با اشاره به اینکه حرکت موکب ها بایستی حامل پیام های اخلاقی و معنوی باشد افزود : موکب ها باید به مسئولین و مدیران کشور نشان دهد که هنوز هم می توان با روحیات دفاع مقدس و با کمترین و بلکه صرف هیچگونه هزینه ای از بیت المال بهترین و بیشترین خدمات را ارائه کرد.

وی افزود:پیام اخلاقی موکب های اربعین ،باید درس و پیامی برای تمامی یاوه گویی های استکبار، از جمله رئیس جمهور آمریکا باشد ، شیعیان در هرکجا که باشند،همیشه زنده و یکدل هستند.

نماینده ولی فقیه در جیرفت تصریح کرد: حرکت موکب ها در اربعین علاوه بر اینکه یک حرکت عبادی و دینی است ،حرکتی سیاسی نیز محسوب می‌شود.

همایش سه ساله های حسینی روز چهارشنبه ۳ آبان ماه سال جاری ساعت ۳ بعدازظهر در حسینیه شهدا شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

آماده سازی تعدادی زیادی لباس، توسط جمعی از پیروان عترت، هیئت رزمندگان اسلام ،در مکتب الزهرا (س) شهرستان جیرفت جهت اهدا به شرکت کنندگان در همایش سه ساله های حسینی انجام شده است.

این همایش هرساله در روز پنجم صفر در جیرفت برگزار می‌شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار