تیم فوتسال اموراقتصادی و دارایی اردبیل قهرمان کشور شد

تیم فوتسال اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل مقتدرانه در نهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی یادواره شهدای کارکنان قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این دوره از جشنواره، بازی های فوتسال با حضور 32 تیم از سراسر کشور و در 8گروه برگزار شد که در مرحله نخست 2 تیم از هرگروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند .

تیم فوتسال امور اقتصادی و دارایی اردبیل نیز با انجام سه دیدار سخت و فشرده در گروه خود و با نتایج مساوی 1-1 با خراسان رضوی و برد 1-0 وزارت متبوع و همچنین برد پر گل 8 بر 1 مقابل آذربایجان غربی در نهایت به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

برهمین اساس تیم اردبیل درمرحله یک هشتم نهایی با تیم فوتسال اموراقتصادی ودارایی استان فارس رودرو شد که در یک بازی پایاپای موفق به برد 2بر1 شد.

تیم فوتسال اردبیل درمرحله یک چهارم نهایی و فینال زودرس با یک بازی سخت و نزدیک توانست درمجموع ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر4 از سد تیم اموراقتصادی و دارایی بوشهرکه از مدعیان قهرمانی بود عبور کند .

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال اردبیل توانست با نتیجه 3بر1 تیم کرمانشاه پرقدرت را برده و با قاطعیت و بدون شکست فینالسیت شود.

تیم فوتسال دارایی اردبیل  پدیده این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت اموراقتصادی و دارایی، در فینال مقتدرانه و با یک بازی پرگل 5بر3 تیم خراسان شمالی را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

خاطر نشان می شود در رشته تنیس روی میز هم ناصر اسد اللهی از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد .

 تیم فوتسال اموراقتصادی و دارایی اردبیل قهرمان کشور شد

انتهای پیام/ح

جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.