خیرین دولت را در اتمام پروژه‌های سلامت یاری کنند

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور گفت:خیرین دولت را در اتمام پروژه‌های سلامت یاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور عصر چهارشنبه در نشست مشترک اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان اظهارداشت: خیرین سلامت در نقاط مختلف کشور بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت‌های حوزه سلامت در استان‌های ۳۱ گانه به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار کمک کرده اند.

وی ادامه داد: جرقه اولیه تشکیل خیرین سلامت در دوره مجلس هفتم و دیدار با مقام معظم رهبری از سوی ایشان مطرح شد و سپس مرحوم حاج آقا نیری آنرا راه انداری کردند.

شهریاری نقش تبلیغات را در این امر بسیار مهم و تاثیر گزار خواند و استفاده از روحانیت معزز را از طریق تریبون‌ها برای اطلاع رسانی و تشویق مردم به این کار درخواست کرد و افزود: استفاده از پتانسیل بانوان و جوانان که دارای فکر سازنده و علاقمند هستند و همچنین رسانه‌ها ضروری است.

وی با دعوت از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف آذربایجان غربی برای همکاری‌های بیشتر در حوزه خیرین سلامت اضافه کرد: باید از استعداد‌های مراکز حاکمیتی در ارتباط با جذب مشارکت‌های مردمی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

شهریاری با بیان اینکه احداث بیمارستان خیریه امید ارومیه به عنوان یکی از نمود‌های حضور خیرین در عرصه سلامت در آذربایجان غربی است، افزود: برای جذب خیرین در اتمام پروژه‌های سلامت  نیاز است تا همایشی برای هم استانی‌های حاضر در استان‌های دیگر کشور برگزار شود تا از ظرفیت آن‌ها برای اتمام طرح‌های سلا مت بهره کافی برده شود.

وی گفت: بنیاد برکت حرکات خیرخواهانه خوبی در کشور انجام داده که با هماهنگی لازم با این بنیاد سعی خواهیم کرد آذربایجان غربی نیز از برکات این بنیاد برخوردار شود.


انتهای پیام/م

خیرین سلامت کشور پنج هزار میلیارد تومان به عرصه سلامت کمک کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.