مصاف شهرداری کازرون و صنعت مس کرمان

تیم شهرداری کازرون در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور به مصاف صنعت مس کرمان می‌رود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های اراک، کرمان و اهواز برگزار می‌شود.

تیم شهرداری کازرون نیز در یکی از این دیدار‌ها در کرمان به مصاف تیم صنعت مس این شهر می‌رود.

نماینده کرمان که در هفته چهارم این رقابت‌ها با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ بازی را به فولاد مبارکه سپاهان واگذار کرده بود از ۴ دیدار خود در لیگ برتر تنها ۲ امتیاز دارد و رده ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

اما از سوی دیگر نماینده استان فارس که امسال پس از وقفه چند ساله برای نخستین بار پا به عرصه لیگ برتر گذاشته و همچون دیگر تیم‌ها با مشکلات مالی نیز روبه‌رو بوده، با اقتدار به این مسابقات گام نهاده و نتایج خوبی را در این بازی‌ها به دست آورده است.

این بازی که در سالن مس کرمان برگزار می‌شود را افشین افشاری و رضا تمرگی قضاوت می‌کنند.

نماینده استان فارس در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از ۴ بازی گذشته خود در این رقابت‌ها با ۳ برد، یک تساوی، ۱۱۵ گل زده، ۱۰۳ گل خورده و تفاضل گل بدتر نسبت به تیم سنگ‌آهن بافق در مجموع با ۷ امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارد.

کازرونی‌ها در صورت پیروزی در بازی امروز و نبود نتیجه‌گیری یا تساوی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و سنگ‌آهن بافق به صدر جدول مسابقات صعود می‌کنند.
انتهای پیام/ر

دیدار شهرداری کازرون مقابل صنعت مس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار