اردوهای جهادی فرهنگی مهمترین برنامه بسیج دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی نهاوند گفت: بسیج دانشجویی در تمام ایام سال به دنبال فرهنگ سازی جهاد و شهادت و نهادینه کردن آن در بین نسل جوان و دانشجو است.

اردوهای جهادی فرهنگی مهمترین برنامه بسیج دانشجوییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ روح الله سوری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند  بیان داشت: دشمن سال‌ها است که روی یکی از مهمترین پروژه‌های خود کار می‌کند و آن فرهنگ است که جوانان و نوجوانان این مملکت را مورد تهاجم فرهنگی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در صدد است که با کارهای فرهنگی در مقابل دشمنان بایستد، تصریح کرد: بسیج دانشجویی در تمام ایام سال به دنبال فرهنگ سازی جهاد و شهادت و نهادینه کردن آن در بین نسل جوان و دانشجو است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند گفت: بسیج دانشجویی در ایام تابستان در بحث اردوهای جهادی و عمرانی در حال فعالیت است و در مابقی ایام ضمن دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان به برگزاری نمایشگاه‌ها، برگزاری حلقات صالحین و نشست های بصیرتی و کرسی های آزاد اندیشی می‌پردازد.

وی در خصوص اردوهای جهادی فرهنگی افزود: مهمترین برنامه بسیج دانشجویی در ایام تابستان بحث اردوهای جهادی فرهنگی است که خوشبختانه امسال طرح اردوهای عمرانی نیز در کنار اردوهای جهادی برگزار شد.

سوری ابراز داشت: امسال اردوهای جهادی در چهار روستای چناری، ازنهری، ولی سیراب و بالاجوب انجام شد.

وی افزود: همچنین اردوهای عمرانی نیز در دو روستای گنبد کبود و ده سرخه و یک خانه در حاشیه شهر نهاوند انجام شد و در حال حاضر نیز در حال فعالیت هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: از دیگر مباحث اردوهای فرهنگی بسیجیان اشتغال بود که این طرح نیز با موفقیت انجام شد و برای مردم روستاها و به خصوص جوانان روستاها بود.

انتهای پیام/خ

نهادینه کردن کار فرهنگی وظیفه بسیج دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار