رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان:

استانداردها هنوز در بخش هایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمی شود

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان گفت: استانداردهای حوزه ساخت و ساز توسط سازمان استاندارد تعریف شده اما بخش هایی در این حوزه وجود دارد که هنوز استانداردها را رعایت نمی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی عموشاهی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه جامع ساختمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری این نوع نمایشگاه ها می تواند در ارتقای ساخت و ساز نقش بسزایی داشته باشد، اظهار داشت: باید توجه داشت که با استفاده از تکنولوژی های جدید در حوزه ساخت و ساز می‌توان علاوه بر افزایش کیفیت، وزن ساختمان ها را نیز کاهش داد.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود فضا در این نمایشگاه موفق به نمایش همه تکنولوژی های جدید حوزه ساخت و ساز نشدیم، تصریح کرد: امیدواریم سال آینده نمایشگاه به محل اصلی خود رفته و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با بیان اینکه در ایران تا رسیدن به استانداردهای جهانی فاصله زیادی داریم، ابراز داشت: در حال حاضر در کشور ایران بیش از ۱۰۰ نوع مصالح ساختمانی استاندارد در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بخش هایی از ساخت و ساز در حال استفاده از تکنولوژی های نوین هستیم، اضافه کرد: استانداردهای حوزه ساخت و ساز توسط سازمان استاندارد تعریف شده و در برخی بخش ها اجرایی شده و این در حالی است که بخش هایی نیز در حوزه ساخت و ساز وجود دارد که هنوز استانداردها را رعایت نمی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.