راه اندازی فرودگاه مطالبه جدی مردم آبدانان

امام جمعه آبدانان گفت: راه اندازی و تجهیز فرودگاه قدیمی این شهرستان مطالبه جدی مردم آبدانان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: این فرودگاه با توجه به مشخصات فنی، آماده بودن همه زیرساخت های ضروری و سابقه بیش از 2 دهه پرواز طبق نظر همه کارشناسان یکی از معتبرترین باندهای پروازی است که در صورت راه اندازی مشکل هشت شهرستان از استان های ایلام، خوزستان و لرستان را برطرف می کند.


وی با اشاره به مشکلات و محرومیت های مزمن شهرستان آبدانان تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از تونل کبیرکوه و تجهیز و راه اندازی مجدد فرودگاه آبدانان می تواند در دراز مدت غبار عقب ماندگی های تاریخی را از چهره این منطقه مستعد و عالم خیز بزداید.


خطیب نماز جمعه آبدانان به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: موضع گیری غیر عقلانی رئیس جمهور آمریکا و هجمه علیه نهاد سپاه پاسداران ساخته و پرداخته لابی های رژیم صهیونیستی است.


وی سپاه پاسداران را یک نهاد خدوم و مردمی عنوان و اضافه کرد: در جمهوری اسلامی ایران برای پاسداری از اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و حراست از منافع ملی بین مردم، جریان های سیاسی و مسئولان مختلف هیچگونه اختلافی وجود ندارد.


وی ایجاد اشتغال و رفع مشکل جوانان را مصداق عملی شعار مرگ بر آمریکا دانست و افزود: در نقض برجام و عدول از تعهدات مندرج در مفاد این معاهده بین المللی بین آمریکا و اروپا هیچگونه تفاوتی وجود ندارد و اظهارنظرهای مقامات اروپایی یک نوع عوام فریبی است.


وی در ادامه خطبه خود با تقدیر از شورای اسلامی شهر بخاطر انتخاب بموقع شهردار آبدانان گفت: شهردار و اعضای شورای شهر باید در کنار پیگیری فعالیت های عمرانی و خدمات شهری ، مباحث فرهنگی و اجتما عی را نیز مورد توجه جدی قرار دهند.


بزرگداشت یاد و نام مرحوم آیت الله مهدوی کنی و شهید مصطفی خمینی، برگزاری یادواره 217 شهید شهرستان آبدانان و راه اندازی ایستگاه صلواتی در مهران در ایام اربعین از دیگر مواردی بود که مورد تاکید و توصیه امام جمعه آبدانان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه  آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.