امام جمعه بافق؛

وابستگی اقتصاد کشور به نفت

امام جمعه بافق گفت: متاسفانه تکیه گاه اقتصادی کشور ما نفت است یعنی ما نفت می‌فروشیم ودر قبال آن جنس وارد می‌کنیم که این نفت روزی تمام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق با اشاره به آغاز روز صادرات گفت: متاسفانه تکیه گاه اقتصادی کشور ما نفت است یعنی ما نفت می‌فروشیم ودر قبال آن جنس وارد می‌کنیم که این نفت روزی تمام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ایران یک کشور غنی، توانمند و قدرت بالایی در تولید محصولات دارد ومی تواند بازار‌های جهانی را قبضه کند ودر حال حاضر محصولات ایران به ۶ کشور که همجوار ما هستند صادر می‌شود که مقام معظم رهبری فرمودند باید یک اقتصاد قوی، تولید قوی و مدیریت قوی داشته باشیم.

امام جمعه بافق به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: عهدشکنی آمریکا در طول تاریخ بوده است و همچنان هم ادامه دارد و هیچ زمانی به عهد وپیمان آمریکا خوشحال نشوید که خلاف آن عمل می‌کند.

سلیمانی همچنین بیان داشت: امروز آمریکا به خاطر مسئله هسته‌ای مخالف ما نیست بلکه از صادر شدن انقلاب به کشور‌های دیگر نگران است واگر رئیس جمهور این کشور علیه سپاه پاسداران صحبتی می‌کند به خاطر این است که تنها نهادی که در مقابل داعش در عراق وسوریه ایستاد وآن‌ها را شکست داد سپاه بود.

خطیب جمعه بافق به ۴ آبان سالروز افشاگری مسئله کاپیتولاسیون توسط حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه قم اشاره و تصریح کرد: شاه درکشور به آمریکایی‌ها مسئولیت داد که هرجنایتی را در ایران انجام دادند کسی حق ندارد ان‌ها را محاکمه کند، وقتی امام این مسئله را فهمید بلافاصله در مدرسه فیضیه این مسئله را افشاگری کرد که این عمل باعث دستگیری وتبعید امام شد.

وی  به اول ماه صفر روز ورود اهل بیت به شام، سالروز شهادت سیدمصطفی خمینی و تشکر از مردم بافق به خاطر حضور در مراسم تشییع مادر شهید میرغنی زاده از مواردی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ا

علت هجمه‌ها به سپاه شکست داعش در عراق است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.