معرفی برترین های تکواندوی نوجوانان و نونهالان قمی

برترین‌های مسابقات تکواندوی نوجوانان و نونهالان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی در رقابتی پرشور در خانه تکواندو مشخص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های تکواندوی خردسالان، نونهالان و نوجوانان استان قم در بخش کیوروگی یا مبارزه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در قم برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف در میان استقبال پرشور تکواندوکاران معرفی و تجلیل شدند.

این مسابقات به صورت یک روز در روز جمعه در سالن اختصاصی تکواندوی شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد و شرکت کنندگان در رده‌های سنی و اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند که در نهایت در رده سنی خردسالان با حضور ورزشکار در وزن ۲۴ کیلوگرم ایمان فضلی زاده قهرمان شد.

در وزن ۲۶- متین رباط میلی صاحب عنوان نخست شد، در منهای ۲۸ کیلو محمد هادی صفری نشان طلا را کسب کرد، در وزن منهای ۳۰ میلو علیرضا حیدری به مقام قهرمانی رسید و در منهای ۳۲ کیلوگرم، مقام نخست به سید ابوالفضل قائمی نژاد رسید.

در مسابقات دسته منهای ۳۴ کیلوگرم خردسالان، سید محمد سیدنژاد صاحب مقام اول شد، در منهای ۳۶ کیلو حسن آوج با شکست حریف خود به مقام قهرمانی رسید و در منهالی ۳۸ کیلوگرم محمد حسین رجبی، در منهای ۴۰ کیلوگرم علیرضا چهرقانی و در به اضافه ۴۰ کیلوگرم سپهر احمدی عناوین برتر را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم، محمد اللهیاری به مقام قهرمانی رسید، در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم سید عرفان عظیمی صاحب نشان طلا شد، در وزن منهای ۵۵ کیلو علی کرباسی در فینال پیروز و قهرمان شد و در منهای ۶۳ کیلو محمد مهدی بهادری گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

در دسته منهای ۶۸ کیلوگرم محمد رضا سلیقه مقام نخست را به دست آورد، در دسته منهای ۷۸ کیلو حامد صادق عدل اول شد و در به اضافه ۷۸ کیلوگرم محمد صادق عبداللهی عنوان اول را به دست آورد در حالی که در این رده سنی ۲۵ ورزشکار حاضر بودند.

این در حالی است که لیگ تکواندوی نونهالان پسر کشور با قهرمانی لوازم خانگی کن و نایب قهرمانی آراد البرز پایان یافت که محمد جواد عبداللهی از قم در تیم قهرمان و کیوان و کامران کاظمی نیز از استان قم در تیم نایب قهرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

برترین‌های تکواندوی نوجوانان و نونهالان قم مشخص شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار