سرپرست تیم هندبال سپاهان:هواداران حریف از ابتدای بازی توهین کردند

پناهنده گفت: تیم ما از همان ابتدای بازی مورد فحاشی قرار گرفت و ما نسبت به این موضوع اعتراض داشتیم.

پناهنده : فحاشی هواداران از همان ابتدا آغاز شد/ کار بازیکن ما بسیار بد بوداسماعیل پناهنده سرپرست تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات روز گذشته در جریان بازی تیم های نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان گفت: سال گذشته و زمانی که تیم ما برای انجام بازی به گچساران رفته بود با مشکلاتی رو به رو شدیم و به همین دلیل امسال پیش از بازی در این خصوص با ناظر بازی و مسئولان صحبتی داشتیم و به ما گفتند که امسال هماهنگی های لازم صورت گرفته و مشکلی به وجود نمی آید.

او افزود: از زمانی که بازی آغاز شد هواداران تیم نفت و گاز  به بازیکنان ما توهین کردند و ما هم نسبت به این موضوع اعتراض کردیم. متاسفانه تیم ما بازی بسیار بدی را انجام داد و ما می دانستیم که بعد از بازی شاهد درگیری خواهیم بود.

پناهنده ادامه داد: زمانی که یکی از بازیکنان ما با تیم حریف برخورد داشت هواداران دوباره فحاشی کردند و متاسفانه یکی از بازیکنان ما با انجام یک رفتار اشتباه به سمت هواداران باعث شد تا آنها هم به داخل زمین بطری پرتاب کنند و در نتیجه ما تصمیم گرفتیم زمین را ترک کنیم.

سرپرست تیم هندبال سپاهان اصفهان درباره بازیکن این تیم که نسبت به هواداران برخورد بدی داشت گفت: بازیکن ما کار بدی انجام داد و ما بابت این اتفاق نامه زدیم و عذر خواهی کردیم اما نباید فراموش کرد که ما از ابتدا در حال شنیدن توهین هواداران بودیم.

پناهنده در پایان خاطره نشان کرد: قرار است دوشنبه جلسه کمیته انضباطی برگزار شود و من هم به تهران می آیم تا در این جلسه حاضر شوم.

انتهای پیام /

اظهارات پناهنده درباره تیم هندبال سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار